0
0

Jak nakupovat?

Zaměření e-shopu
E-shop Olejnička.cz je zaměřený na zájmové skupiny v oblasti olejů, maziv a příslušenství. Pokud nejste v oblasti olejů a mazání kovaní, nevěšte hlavu. E-shop jsme se nažili udělat tak, aby byl pro každého.

Olejům se věnujeme už více jak 25 let, takže jsme se na tomto e-shopu snažili o co nejširší sortiment druhů a značek olejů, maziv, aditiv a příslušenství.
Na tomto e-shopu najdete také profesionální servisní a stavební chemii Cyklon, jehož jsme hlavním dodavatelé této značky do České republiky.

1. Vyhledávání zboží
Jak jsme již zmínili výše, tento e-shop je zaměřen hlavně na zájmové skupiny. Vyhledat zboží můžete tedy následujícími způsoby:

  • Hlavní banner – Na domovské stránce je hlavní banner, který Vás navede na dané zájmové skupiny. Jsou zde vždy 3 hlavní bannery. Ostatní zájmové skupiny najdete pod hlavním bannerem v sekci OLEJE PRO…
  • Vyhledání produktu – pokud hledáte konkrétní výrobek, tak přímo na vrcholu stránky je hledací pole Hledat produkty. Zadejte název anebo značku hledaného produktu, a e-shop Vám nabídne nejlepší výsledky.
  • Hlavní menu – na stránce se nachází také hlavní menu se strukturou všech produktů. Hledáte-li tedy například oleje pro osobní vozidla, tak najeďte myší na sekci Motorové oleje a poté zvolte Osobní vozy. Poté můžete třídit zboží podle filtrů (viz. níže). 

2. Filtrování zboží
Jste-li v dané sekci hlavní menu (např. Motorové oleje) a hledáte konkrétní značku nebo druh oleje, můžete použít filtrování zboží.
Na levé straně stránky se nachází filtry, kterými můžete filtrovat zboží podle značky, zařazení, druhu apod. Hledáte-li tedy jenom olej, např. 0W20 a jenom značky Castrol, zaškrtněte ve filtrech Značku Castrol a v sekci Viskozita 0W-20. Tím se Váš výběr zúží pouze na Vaše kritérium a vy už si vyberete ten produkt, který hledáte.

3. Vložení do košíku
Pokud jste našli zboží, které jste hledali, tak klikněte na Detail produktu. V detailu produktu si můžete pročíst základní údaje o produktu nebo se podívat na Parametry.
Zboží vložíte do košíku po kliku na DO KOŠÍKU. Z pravé části stránky Vám vyskočí obsah košíku. Zde si můžete naklikat i počet kusů. Pokud chcete pokračovat v nákupu, klikněte na tlačítko Zpět do e-shopu.
Pokud máte vše vybrané chcete pokračovat do Košíku klikněte na Dokončit nákup. Ten Vás dostane dále do nákupní procesu. 

4. Dokončení nákupu
Máte vše, co jste hledali? Jste v košíku a klikli jste na Dokončit nákup.

Nyní se nacházíte v Nákupním košíku. Zde vidíte celkový obsah nákupního košíku. Pokud sedí položky a počet kusů můžete pokračovat do dalšího kroku. V tomto bodě můžete vložit Slevový kód, který jste obdrželi při předchozím nákupu a který Vám zaručí 5 % slevu na veškerý obsah košíku.

5. Doprava a platba
Nyní už stačí pouze zvolit dopravu zboží. Pro doručení zásilky máte 2 možnosti:

  • Přepravní služby DPD – u této formy dopravy máte možnost doručit zásilku buď přímo na Vaši adresu anebo na výdejní místo DPD. Pokud zvolíte možnost Výdejní místo DPD, vyskočí Vám okno, kde si zvolíte Vámi preferované výdejní místo nebo box.
  • Zásilkovna – Zde máte možnost doručit zásilku na výdejní místo Zásilkovny. Po kliku na tuto možnost vyskočí okno, kde si zvolíte Vámi preferované výdejní místo nebo box Zásilkovny.

Nyní už stačí pouze zvolit platbu. U služby DPD i Zásilkovny máte možnost zvolit platbu buď Dobírkou, kterou zaplatíte při přebírání zásilky, nebo platbu On-line.
V dalším kroku už vyplňte požadované údaje. Pokud jste zvolili formu platby on-line tak pro dokončení nákupního procesu Vás e-shop navede na službu GoPay, kde můžete zaplatit objednávku on-line pomocí Vaší platební karty.
Tím je celý proces nákupu dokončený.


I tak si nevíte rady?
I tak si nevíte rady, ať už s výběrem toho správného produktu nebo s nákupním procesem?

Zavolejte nám od pondělí do pátku v čase od 7:00 – 16:30 na tel. číslo: +420 705 633 313. Nebo nám napište kdykoliv na email: podpora@olejnicka.cz

www.olejnicka.cz

VISAMasterCardPayPalMaestroCCSApplePayCirrusGooglePay

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 
Filtrování
Aplikovat filtry
 
Váš nákup

Váš nákupní košík je prázdný.

Vyberte si produkty z našeho katalogu a dokončete objednávku.

< Zpět do e-shopu
Vyprázdnit košík